fredag den 13. januar 2017

Kolde dage i Bælum, Besværligt at levere frostfrit vand til vandfuglene flere gange dagligt. Gåse-parret savner deres badekar.


Arbejder i disse dage med at få min nye hjemmeside gjort færdig. Der skal tages billeder og skrives tekst; ingen af delene er min spidskompetance!!




Der bliver dog også tid til det sjove...garn-farvning, I dag er der blevet farvet på en super lækker entrådet merino i en tynd lace kvalitet. Kommer selvfølgelig til salg på hjemmesiden >handdyed.dk>.



Der er også sket det skønne i dag, at min yngste søns SFO har været så søde at tænke på mig inden de kasserede en masse små poser med plantefarver. Jeg nævner i flæng:
- Kraprod
- Reseda
- Blåtræ
- Gurkemeje
- Johannesurt
- Sommerurt
- Valnøddeskal
- Efeublade
- Korsvedbær
- Rødtræ
- Sandeltræ
- Coreopsis
- Rabarberrod


God weekend herfra!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar